sobota, 1 marca 2014

11#

1 marca 2014


HELLO SPRING!
W tym roku szczerze mówiąc nie było nawet zimy :-) Długo tu nie pisałam, ale tylko i wyłącznie jest to związane z brakiem czasu, szkołą lub innymi zajęciami.. :) Jeszcze w dodatku się przeziębiłam i czuję się strasznie tonąc pod stertami chusteczek higienicznych na moim łóżku.. A jeszcze zostały wiosenne porządki w szafie... trzeba się spiąć i w końcu coś z nią zrobić. znowu zejdzie mi to z dobre 4 godziny.. prawie do 15 zdążę a później pewnie pójdę na łyżwy, albo gdzieś się przejść. Na pewno nie będę siedzieć w domu. W dodatku zepsułam telefon i nie wiem jak go naprawić.. zaniosę go do serwisu w poniedziałek.Czekam na przesyłkę, czekam, czekam i nie mogę się doczekać.. kurde. 

1 komentarz :

  1. Świetny post! Ja również żadko dodaję notki, ze względu na brak czasu :(

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń