czwartek, 30 stycznia 2014

9#


30 stycznia 2014


PIERWSZY PUNKT Z LISTY ZROBIONY!


Cóż tu znowu dużo mówić :) 
Dzisiaj w szkole mieliśmy zrobić żywą panią zimę, odkrywam swoje talenty fryzjerskie :) Zajęliśmy 1 miejsce z maksymalną ilością punktów:) Od zawsze chciałam być fryzjerką.. Jednak nie pójdę do technikum fryzjerskiego, zrobię sobie kurs/szkołę policealną :)  Jutro idziemy na zawody oczywiście musiałam mieć mój szczęśliwy numerek 7 :) inaczej się nie da hahaha Stwierdziłam, że będę tu dodawała więcej zdjęć i może recenzji, co o tym sądzicie?:) Kosmetyki AVON i te sprawy! Oczywiście żartuję :) Muszę się pochwalić! Wykonałam pierwszy punkt z moich celów tegorocznych i zapisałam się na siłownię! Tam nie jest tak źle jak myślałam :) Od poniedziałku mam ferie i chcę chodzić od pn-pt na siłownię przez dwa tygodnie + lodowisko, treningi na które chodzę (UKS JEDYNKA TARNÓW :D) no i w miarę zdrowe odżywianie :) Zakupiłam również świetną butelkę na wodę firmy VOSS fakt, faktem, że kosztowała 8,99 ale od października chciałam ją sobie zakupić:) Powyżej macie jej zdjęcia, a teraz jeszcze chcę wam jeszcze coś napisać :) Jest mi straasznie miło, że odwiedzacie mojego bloga:) Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz! numer gg jest zapisany gdzieś tu →



1 komentarz :