piątek, 3 stycznia 2014

6#

03 stycznia 2014
Witam w 2014 haha 
Lista zrobiona tylko motywacji brak.. Zaraz idę na trening, pierwszy w tym roku haha Jutro do Azylu na wolontariat jak co sobotę..:) Jak widzę te wszystkie psiaki, które cieszą się na nasz widok, na to, że chcemy im poświęcić trochę czasu to, aż mi się cieplej na sercu robi..:) Czym one komukolwiek zawiniły, że ktoś je oddał? Jeśli ktoś jest nieodpowiedzialny NIE POWINIEN brać zwierząt pod opiekę. Taką decyzję trzeba przemyśleć 2 razy zanim się ją podejmie. Dobrze, że na tym świecie są jeszcze ludzie, którzy chętnie te psiaki przygarniają do siebie, dają im drugą szansę. Każdy z nich na nią zasługuje, co innego jeśli mówimy o ludziach.. Nie chcę sobie psuć humoru także pominę ten temat:) Byłam u fryzjera i z niecałego 1 cm przycięcia włosów niewiadomym mi sposobem straciłam 5cm...... ekstra. Czy żadna z fryzjerek nie rozumie ile to jest JEDEN CENTYMETR? Wkurza mnie już to. Dzisiaj nie mam jakichś zbytnich chęci do pisania także cześć! :)

2 komentarze :

  1. Nie wierzę, że o to pytam, bo zwykle nie lubię kiedy ktoś ma muzykę na blogu, ale jaki to utwór, który leci w tle? Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The XX- Intro :) nie lubię tego typu muzyki, ale akurat ten kawałek ma coś w sobie i stwierdziłąm, że muszę go tu dodać : ) dzięki, że tu zajrzałaś =d

      Usuń