piątek, 5 grudnia 2014

13#

5 grudnia 2014


Trochę czasu mnie tu nie było.. i dość dużo się zmieniło..




Co mnie podkusiło aby tu wejść? chyba to, że rok temu tu zaczynałam i sobie przypomniałam o tym blogu przeglądając tumblra i przyznam szczerze z czystej nudy... Muszę nauczyć się na EIR jeszcze, ale na nic nie mam siły.. wczoraj 'padał' śnieg.. pierwszy.. 
Zabierałam się już kilkanaście razy za pisanie notki tutaj, ale w koncu się chyba zmotywowałam jest godzina 22:54 kilka godzin temu byłam na debatach i.. nasza drużyna wygrała!:D wszyscy skakaliśmy z radości hahahaha jutro idziemy chyba na bilard.. ogarnie się coś :D
Muszę wstać przed 6 w sobotę... i to jeszcze w mikołajki- świetnie...
Co u mnie?
A bardzo "dobrze" jak zawsze zresztą..:) chodzę do liceum mundurowego!:D
nie wiem co tu pisać jeszcze serio.. hahahaha dobra ide się uczyć na te ratownictwo bo czarno to widzę :d

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz