czwartek, 5 grudnia 2013

1#

5 grudnia 2013
   Cześć,
  Będę tu prowadziła pamiętnik.. postaram się dodawać jakieś notki przynajmniej 2/3 razy w tygodniu.. może częściej :) No to może coś o sobie.. Mam na imię Patrycja, mam 15 lat. Jestem z ... w sumie czy to ważne skąd? Właśnie.. Nie jestem typem imprezowiczki.. nie zamulam też tnąc się ani nic z tych rzeczy. To, że słucham starych piosenek i ubóstwiam lata 60'/70'70' nie świadczy o tym, że muszę ubierać się w koszulki zespołów, których słucham i nosić pieszczochy na dwóch rękach. Nie, nie mam też depresji od końca lutego i mieć mam nadzieję już nie będę.. Jestem zwyczajna.. Może trochę inna. Zresztą jak każdy z nas, ale chyba trochę bardziej niż inni.. Chodzę obecnie do 3 gimnazjum. Czy to najfajniejszy okres w życiu? Nie sądzę. Głupie pomysły, pierwszy papieros, alkohol, zioło.. pierwsze wakacje ze znajomymi, zauroczenia, pocałunki, związki, ucieczki przed policją i strażą miejską.. Jakieś własne kryjówki, w których jesteś sama i nie powiesz o niej nawet najlepszej przyjaciółce bo chcesz być z dala od tego co Cię otacza.. Od wszystkiego i wszystkich. Chyba mam trochę dziwne podejście do życia niż inni.. Nie chodzę na melo z piątku na sobotę i nie wracam do domu "napruta w trzy dupy", że tak powiem.. Nie kręci mnie to. Może w liceum się to zmieni.. nie wiem. Dobra dosyć o mnie może opowiem coś o dzisiaj.. 
Przyszłam na drugą lekcje bo nie było religii, dzień jak co tydzień.. Matma później sprawdzian z historii (ściąga, ściąga everywhere xd)  i jak się okazało później zamiast niemieckiego mamy naszą kochaną.. MATEMATYKĘ ♥ Świetnie. Później mała próba i mierzenie strojów na jutrzejszy występ mikołajkowy, a po występie lodowisko z Agą! :D Także mam nadzieję, że wszystko wyjdzie okej :) MUSI WYJŚĆ! hahah 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz